Hjem / Aktuelt / Løp en mil med et smil
  • Løp en mil med et smil

Løp en mil med et smil

Er du en av dem som har tenkt eller vurderer å løpe KK-mila lørdag 5. september i Oslo? Nå kan du og venninnegjengen vinne egen proff mentor og trener til den store løpefesten.

PUBLISERT: 19.06.2015

Bli bedre forberedt til løpefesten enn de fleste, enten du er nybegynner, viderekommende eller i toppform!
Du og venninnegjengen/kollegene kan søke på 3omDAGEN.no/kk-mila for å vinne et helt spesielt treningsopplegg sammen med en proff mentor.
Mentoren vil bistå dere både før og under løpet. Hvis du ikke hadde tenkt på å delta, er kanskje dette det som skal til for å finne frem løpeskoene.
Mentorhjelp kan bety at dere både vil prestere bedre, lære masse nytt og i det hele tatt få en bedre opplevelse underveis.
En skikkelig vinn-vinn-situasjon, med andre ord.
Søknadsfristen er 1. august 2015.
Når alle søknadene er kommet inn, velger mentorene sitt lag.
Vinnerne blir annonsert og i tillegg kontaktet direkte.

Dette kan laget vinne:
• Besøk av mentoren, med gjennomføring
av en treningsøkt og nyttige
tips om oppkjøringen til selve løpet.
• Startkontingenten til KK-mila der
laget løper sammen med sin
mentor (Reise og opphold ikke er inkludert i premien).
• Et fullt sett med treningstøy til hver
deltager på laget.

 

TIL SØKNADSSKJEMA
Fyll ut søknadsskjema. Fortelle hvem dere ønsker som deres mentor, og hvorfor mentoren bør velge dere. Dere må minimum være 3 og maksimum 6 deltagere. Søknadsfrist 1.august.

Følg oss og del dine bilder på
#3omDAGENkkmila

 

MØT MENTORENE:
På 3omDAGEN.no/kk-mila finner du videoklipp av mentorene hvor de presenterer seg og hvor de kommer med tipe og råd.

KARI UGLEM er tidligere landslagsutøver i både friidrett og langrenn. Hun bor i Oslo og er i dag generalsekretær i Norges triathlonforbund. Kari har vært trener i flere år. Hennes treningsprinsipp er å gjøre trening enkelt!

MATS JOHANSEN har dedikert de siste 10 årene til å utforske synergien mellom tankesett, bevegelse og ernæring. Han jobber derfor, både på mosjonist- og elitenivå, med alt fra mental trening og ernæring til funksjonsspesifikk, skadeforebyggende og prestasjonsrettet trening.

MARGRETHE FJETLAND har flere års erfaring som personlig trener og har en bachelorgrad i samfunnsernæring. Som trener er målet hennes å skape glede og mestring gjennom trening. Hun er ekstra glad i løping og har deltatt i løp som Transgrancanaria og Transylvania Trail Traverse. Margrethe håper hun kan inspirere til løpeglede.

Faktaboks

OM KK-MILA
Dato: 5. september 2015
på Bislett Stadion i Oslo.
• Registrering: kl 09:00
• Oppvarmingsshow på
scenen kl. 12:00
• Løpet starter kl. 15:00
(PS: Lurt å hente løpenummer fredag 4. september mellom 12.00 og 19.00 på Bislett Stadion)
• Startkontingenten koster
kr 590,- per person (KK-abonnent kr 510,-)

For mer info om selve løpet se: KKmila.no

Faktaboks

OM KK-MILA
Dato: 5. september 2015
på Bislett Stadion i Oslo.
• Registrering: kl 09:00
• Oppvarmingsshow på
scenen kl. 12:00
• Løpet starter kl. 15:00
(PS: Lurt å hente løpenummer fredag 4. september mellom 12.00 og 19.00 på Bislett Stadion)
• Startkontingenten koster
kr 590,- per person (KK-abonnent kr 510,-)

For mer info om selve løpet se: KKmila.no

blog comments powered by Disqus
  • Proteiner Proteiner Gir energi (4 kcal/gram). Bidrar til normal muskelvekst og vedlikehold av skjelettet. Kilder: en porsjon kjøtt, fisk, melk, ost eller et egg.
  • Kalsium Kalsium Bidrar til å opprettholde normal funksjon av skjelett, tenner, muskler og nervesystem. Kilder: en porsjon melk, ost, yoghurt, spinat, mandler eller sesamfrø med skall.
  • Fosfor Fosfor Bidrar til vedlikehold av skjelett og tenner. Kilder: en porsjon melk, ost, yoghurt grove kornprodukter, grovt brød, kjøtt, innmat og belgfrukter.
  • Vitamin B2 Vitamin B2 Kalles også riboflavin. Bidrar til normal funksjon av blant annet energiomsetning, syn, nervesystem og luftveier. Kilder: en porsjon melk, yoghurt, ost, kjøtt og fet fisk.
  • Vitamin B12 Vitamin B12 Bidrar til normal funksjon av energiomsetning, immunforsvar og nervesystem. Kilder: en porsjon innmat, kjøtt, fisk, melk, yogurt, ost eller et egg.
  • Jod Jod Bidrar til normal funksjon av energiomsetning, hud og nervesystem, og til normal vekst hos barn. Kilder: en porsjon melk, ost, yoghurt, skalldyr og fisk.